Συχνές Ερωτήσεις
Για οποιαδήποτε άλλη σας ερώτηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] ή στο 2461 306080.
1. Παραλαβή από το κατάστημα (Γκέρτσου Κων/νου 37 - Κοζάνη), χωρίς επιπλέον χρέωση
2. Αποστολή μέσω courier με χρεώσεις όπως περιγράφονται παρακάτω.
Για αποστολή με courier από το metrostore.gr υπάρχει χρέωση μεταφορικών 2,90€ (με ΦΠΑ) για δέματα έως 2 κιλά. Για δέματα άνω των 2 (δύο) κιλών υπάρχει επιβάρυνση 3€ (με ΦΠΑ) ανά κιλό, ανεξαρτήτου τρόπου πληρωμής.
Για αποστολή με courier από το metrostore.gr με τρόπο πληρωμής αντικαταβολή το κόστος είναι 2,90€ ανά δέμα.
Εφόσον επιθυμείτε να γίνει παράδοση του δέματος Σάββατο υπάρχει έξτρα χρέωση 3€ (με ΦΠΑ) ανά δέμα.
Η παραγγελία θα φτάσει στον τόπο παράδοσης εντός 48 ωρών από την στιγμή που θα αποσταλεί από την εταιρεία, για τις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας, ενώ ο χρόνος παράδοσης για τις δυσπρόσιτες περιοχές αυξάνεται σε 72 ώρες.
Εφόσον ο προορισμός του δέματος χαρακτηρίζεται απο την ACS ως Δυσπρόσιτος Προορισμός (ΔΠ) υπάρχει επιπλέον χρέωση χρέωση 9€ (με ΦΠΑ). Μπορείτε να ελέγξετε αν η περιοχή σας συγκαταλέγεται μέσα σε αυτούς από εδώ.
To metrostore.gr για την ταχύτερη και πιο αξιόπιστη παράδοση των προϊόντων στον πελάτη της, συνεργάζεται με τις Εταιρείες Ταχυμεταφορών:
ACS Α.Ε.Ε.
Έδρα: Ασκληπιού 25 (21ο χλμ. Αθηνών - Λαμίας), 145 68 Κρυονέρι Αττικής, Τηλεφ. Κέντρο.: 801 500 1111 (από σταθερό με αστική χρέωση), 210 8190000, 211 5005000, Fax: 210 8190311, 211 5005311
ΕΛΤΑ COURIER
Έδρα: Λεωφ. Βουλιαγμένης 115 - 117 & Η. Ηλιού, Νέος Κόσμος, 116 31 Αθήνα, Τηλεφ. Κέντρο: 210 6073 000, Fax: 210 6073 173
SPEEDEX Α.Ε.
Έδρα: Σενέκα 24, Κηφισιά 145 64, Τηλεφ. Κέντρο: 210 3407000, Fax: 210 3407007
ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ Α.Ε
Έδρα: Στρ. Μακρυγιάννη 81, Άγ. Ι. Ρέντης, 182 33, Αθήνα, Τηλεφ. Κέντρο: 210 4851 100 - Fax: 210 4812 902
COURIER CENTER
Έδρα: Λ. Κηφισού 46, Αιγάλεω 122 41, Άθηνα, Τηλεφ. Κέντρο: 210 7512 000
3. Αποστολές προϊόντων με μεταφορική εταιρία
Για παραγγελίες που περιλαμβάνουν ογκώδη προϊόντα όπως καρέκλες gaming, εκτυπωτές, οθόνες και τηλεοράσεις άνω των 50" κλπ, αποστέλονται με μεταφορική εταιρεία κατόπιν επικοινωνίας μαζί σας. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται στο καλάθι σύμφωνα με τον όγκο και το βάρος του προϊόντος.
Οι αποστολές γίνονται μέσω μεταφορικής χωρίς ραντεβού.
Η παράδοση γίνεται σε έως 2-5 εργάσιμες ημέρες για τα διαθέσιμα προϊόντα. Ωράριο παραδόσεων: 9:30 -17:00. Επίσης ο χρόνο παράδοσης μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των συνεργαζόμενων μεταφορικώ εταιρειών για την περιοχής σας.
Η παράδοση δεν περιλαμβάνει ανέβασμα σε όροφο και οι παραδόσεις γίνονται επι του πεζοδρομίου.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, στο τηλέφωνο της εταιρείας 2461306080 είτε με email στο [email protected].
1. Αντικαταβολή:
Η υπηρεσία της αντικαταβολής χρεώνεται 2,90€/αποστολή.
2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:
Για την εξόφληση της παραγγελίας σας με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό επιλέξτε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς. Στην αιτιολογία κατάθεσης πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρώσετε το ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας:
1. ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (ΙΒΑΝ): GR5901722740005274053880259
2. ALPHA BANK (IBAN): GR2601408630863002330000394
3. ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ (IBAN): GR6901104720000047200149236
4. EUROBANK (IBAN): GR8102602390000760201259740
5. VIVA WALLET (IBAN): GR0570100000000265011345902
Δικαιούχος: METROSTORE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Στείλτε μας το αντίγραφο της εντολής πληρωμής με e-mail στο [email protected]. Η αποστολή της παραγγελίας σας θα πραγματοποιηθεί μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης του τελικού ποσού της παραγγελίας (τα έξοδα εμβάσματος επιβαρύνουν τον αγοραστή) και με την προϋπόθεση ότι τα είδη είναι διαθέσιμα. Μετά από 1 εργάσιμη ημέρα, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα.
Παραγγελίες χωρίς τα παραπάνω στοιχεία δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από το κατάστημά μας. Για έκδοση τιμολογίου άνω των 500 ευρώ ή απόδειξης λιανικής άνω των 1.500 ευρώ είναι απαραίτητη η εξόφληση μέσω τραπεζικού συστήματος.
3. Πληρωμή με την Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Πληρωμών για online αγορές IRIS online payments
Τώρα με τη νέα υπηρεσία πληρωμών IRIS online payments, η Metrostore σας προσφέρει έναν επιπλέον τρόπο πληρωμής για να ολοκληρώνετε τις αγορές σας εύκολα και με ασφάλεια. H υπηρεσία IRIS online payments είναι μία ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρονικών πληρωμών, για αγορές μέσω διαδικτύου internet (online shopping). Οι πληρωμές γίνονται μέσω του e-Banking της Τράπεζας που συνεργάζεστε με άμεση χρέωση του λογαριασμού που θα επιλέξετε.
4. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα
Αναγνωρίζοντας την ύψιστη σημασία της προστασίας προσωπικών δεδομένων και της ασφάλειας των συναλλαγών, χρησιμοποιούμε τις πιο προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζουμε ταχύτητα και αξιοπιστία, παρέχοντας παράλληλα σε εσάς, υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε κάθε περίπτωση.
Το metrostore.gr δεσμεύεται, ότι όλα τα προσωπικά στοιχεία που υποβάλλονται σε αυτό (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Τηλέφωνα, Ηλεκτρονική Διεύθυνση κλπ), καταχωρούνται (με δυνατότητα πρόσβασης) από εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους, αυστηρά και μόνο όποτε αυτό απαιτείται, όπως πχ. για τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, ενώ δεν γίνονται αντικείμενο διαχείρισης, κοινοποίησης πρός τρίτους και δεν χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς (πχ. διαφημιστικούς). Εξαιρούνται από αυτό, περιπτώσεις αποφάσεων εισαγγελικών, δικαστικών ή άλλων δημόσιων αρχών.
Οι πληρωμές μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών γίνονται με απόλυτη ασφάλεια, καθώς μπορείτε να υποβάλλετε τα στοιχεία και τους κωδικούς ασφαλείας διαμέσου της Τραπέζης Πειραιώς η οποία είναι πρωτοπόρος στην υιοθέτηση νέων προτύπων ασφαλείας συναλλαγών στην πληρωμή με κάρτες, όπως το πρωτόκολλο 3DSecure που αποτελεί τη βάση μιας σειράς υπηρεσιών που παρέχονται από τη MasterCard και τη Visa διεθνώς (Verified by Visa & MasterCard SecureCode), προστατεύοντας τα συναλλασσόμενα μέρη και ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα κακόβουλων ενεργειών ή υποκλοπών αξιοποιεί τα εξελιγμένα συστήματα ανίχνευσης και αποτροπής απάτης στις πληρωμές με κάρτες, έχει καθιερώσει την υποχρεωτική χρήση του προτύπου SSL 128 για την ασφαλή μεταφορά δεδομένων. Με αυτό τον τρόπο έχετε τη βεβαιότητα πως τα στοιχεία της κάρτας σας, δεν υποβάλλονται σε εμάς αλλά κατ' ευθείαν στην Τράπεζα, συνεπώς δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να υποκλαπούν.
Δεν υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση για χρήση Πιστωτικών και Χρεωστικών Καρτών.
5. Αγόρασε τώρα, Πλήρωσε αργότερα με το πλάνο πληρωμών της tbi bank
Αγόρασέ τώρα, Πλήρωσε αργότερα με το πλάνο πληρωμών της tbi bank –χωρίς πιστωτική κάρτα. Μην το σκέφτεσαι! Απλά, γρήγορα, ευέλικτα, 100% online.
Τώρα μπορείς να αγοράσεις ό,τι θέλεις με το Πλάνο Πληρωμών της tbi με έως 60 δόσεις, ακόμα κι αν δεν έχεις άμεσα τα απαραίτητα χρήματα διαθέσιμα και χωρίς να χρειάζεται να έχεις πιστωτική κάρτα!
Τι είναι το Πλάνο Πληρωμών της tbi bank;
Επίλεξε από 3 έως 60 μηνιαίες πληρωμές για αγορές έως 10.000€. Μοίρασε την πληρωμή σου σε έως 60 μήνες με σταθερό επιτόκιο και την 1η δόση σε 30 ημέρες από την αγορά.
Τι χρειάζεσαι;
Αφού μεταφερθείς στο ασφαλές περιβάλλον της tbi bank, θα σου ζητηθεί να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου.
Για αγορές με την έντοκη χρηματοδότηση (3–60 μηνιαίες πληρωμές):σύνδεση στο gov.gr με τους κωδικούς του TaxisΝet για να γίνει αυτόματα η επιβεβαίωση εισοδήματος και στη συνέχεια, επιβεβαίωση ταυτότητας.
Μπορώ, αν το επιθυμώ, να πληρώσω και παραπάνω από μία δόση τον μήνα;
Εάν το επιθυμείς, οποιαδήποτε στιγμή μπορείς να εξοφλήσεις μέρος ή και το σύνολο της χρηματοδότησής σου, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της tbi bank για να ενημερωθείς για τη διαδικασία.
Μπορώ να χρησιμοποίησω την tbi bank για αγορές με τιμολόγιο;
Το πλάνο πληρωμών της tbi bank δεν είναι διαθέσιμο ως τρόπος πληρωμής για αγορές που απαιτούν την έκδοση τιμολογίου.
Τι γίνεται σε περίπτωση απόρριψης;
Κάθε αίτηση δημιουργεί σε πραγματικό χρόνο μια νέα αυτοματοποιημένη αξιολόγηση έγκρισης με βάση τα διαθέσιμα δεδομένα, οπότε μια απόρριψη δε σημαινει ότι θα απορρίπτονται και οι μελλοντικές αιτήσεις. Σε περίπτωση απόρριψης μπορείς αν θες να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση Πελατών της tbi bank για περισσότερες λεπτομέρειες.
Πώς αποπληρώνω τις δόσεις μου;
Τα πράγματα είναι πολύ απλά! Μπορείς να αποπληρώσεις τις δόσεις των χρηματοδοτήσεών σου, κατεβάζοντας την εφαρμογή της tbi bank –διαθέσιμη σε iOs & Android. Δες αναλυτικά όλους του διαθέσιμους τρόπους αποπληρωμής εδώ.
Σε πόση ώρα θα γνωρίζω εάν η αίτηση έχει εγκριθεί;
Αφού συμπληρωθούν όλα τα απαραίτητα στοιχεία, πραγματοποιείται η αξιολόγηση. Μην ανησυχείς, θα λάβεις ενημέρωση από την tbi bank μόλις εγκριθεί. Με την υπογραφή της σύμβασης χρηματοδότησης θα καταχωριστεί η παραγγελία σου και τα προϊόντα θα είναι σύντομα κοντά σου.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2461306080.
6. Πληρωμή μέσω POS μόνο για παραδόσεις σε ACS Lockers
Μπορείτε στις θυρίδες ACS Lockers να χρησιμοποιήσετε τον τρόπο πληρωμής POS και να εξοφλήσετε την παραγγελία σας κατά την παραλαβή των παραγγελιών σας. Οι κάρτες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι Mastercard και Visa.
7. Πληρωμή στο σημείο παραλαβής
Μπορείτε να παραλάβετε και εξοφλήσετε την παραγγελίας σας στο κατάστημα μας στην οδό Γκέρτσου Κωνσταντίνου 37 στην Κοζάνη. Η εξόφληση μπορεί να γίνει με μετρητά μέχρι το ποσό των 500€ ή και με οποιδήποτε χρεωστική ή πιστωτική κάρτα.
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για τους τρόπους Πληρωμής στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Για να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν έχετε τις εξής επιλογές:
1. On-Line Παραγγελίες
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.
2. Τηλεφωνικές Παραγγελίες
Μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών 2461306080, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 15:00 (εκτός αργιών). Εκεί μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε αναφέροντας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Προσοχή: παραγγελίες με τρόπο πληρωμής PayPal ή IRIS που απαιτούν να κάνετε Login στο λογαριασμό σας ώστε να ολοκληρώσετε την πληρωμή, δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν τηλεφωνικά για λόγους ασφάλειας των συναλλαγών σας.
Οι τηλεφωνικές παραγγελίες μπορούν να εξοφληθούν:
- Mε αντικαταβολή
- Mε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα σας υποδειχθεί κατά την τηλεφωνική επικοινωνία
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Παραλάβατε κάποιο προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του; Το metrostore.gr είναι εδώ για να σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης. Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις για το προϊόν που αγοράσατε, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του. Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση. Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω για την περίπτωση στην οποία εμπίπτετε:
Μπορείτε να επιστρέψετε μέρος ή το σύνολο των αγαθών που παραγγείλατε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς και αφού έχει προηγηθεί έγγραφη ενημέρωση συμπληρώνοντας την φόρμα επιστροφών. Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον αγοραστή. Σε περίπτωση κατά την οποία ευθύνεται η εταιρεία μας για την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος τότε επιβαρυνόμαστε εμείς το κόστος επιστροφής.
Τα προϊόντα που προορίζονται προς επιστροφή θα πρέπει:
-
Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης, συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης, περιφερειακών & αξεσουάρ και σφραγιστή συσκευασία
-
Βάσει της διάταξης υπαναχώρησης η αξία των προϊόντων να μην είναι είναι μικρότερη των 30 ευρώ
-
Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία
-
Να ταχυδρομηθούν προς επιστροφή από τον παραλήπτη του προϊόντος το αργότερο σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες
-
Να έχει προηγηθεί γραπτή επικοινωνία για την πρόθεσή σας
-
Να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς
-
Η επιστροφή βάσει της διάταξης δεν αφορά παραγγελίες για τις οποίες έχει εκδοθεί τιμολόγιο. Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα
Δεν δεχόμαστε επιστροφές σπασμένων και παραποιημένων προϊόντων από τη στιγμή που γίνει η παράδοση από τον μεταφορέα, ελέγξετε τα προϊόντα και υπογράψετε για την ακεραιότητά τους.
Ακυρώσεις
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή εφόσον δεν έχει αποσταλεί. Η ακύρωση γίνεται μέσω τηλεφώνου ή email. Το ποσό επιστρέφεται ακέραιο και χωρίς καμιά επιβάρυνση στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται είτε μέσω τραπέζης, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας. Εάν δεν προλάβετε και η παραγγελία σας αποσταλεί, τότε ισχύει η περίπτωση επιστροφής προϊόντων.
Εάν έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα και επιθυμείτε την ακύρωση της συναλλαγής σας και εφόσον δεν σας έχουν αποσταλεί τα προϊόντα, θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 24 ωρών από την εντολή αγοράς, μέσω e-mail ή τηλεφωνικά, για να σας επιστρέψουμε άμεσα το ποσό χρέωσης που έχει γίνει στην πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα.
Φόρμα Υπαναχώρησης:
Για να προχωρήσετε σε αίτημα επιστροφής πατήστε εδώ.
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα μας στην Κοζάνη (Γκέρτσου Κωνσταντίνου 37) και το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν και θα σας λύσει όποιες απορίες έχετε.
Ότι βλέπετε διαθέσιμο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα βρίσκεται και στο φυσικό μας κατάστημα και οι τιμές είναι ίδιες με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Επειδή η εταιρεία μας διαθέτει δύο αποθήκες σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2461 306080 για να σας υποδείξουμε την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας.
Τα προϊόντα δεσμεύονται μέχρι τις 14:00 μ.μ. της επόμενης εργάσιμης ημέρας.
Κάθε προϊόν συνοδεύεται από εμπορική εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή. Για να καλυφθείτε από εγγύηση αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς κατευθείαν στα επίσημα service αντιπροσωπείας προκείμενου να περάσει από τεχνικό έλεγχο.
Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε από το metrostore.gr, παρακαλούμε ανατρέξτε στις πληροφορίες του προϊόντος, καθώς και στη συσκευασία του προϊόντος. Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του εκάστοτε προμηθευτή και στα υπόλοιπα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία τα οποία με ευθύνη του προμηθευτή περιλαμβάνονται στο προϊόν, ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση του προϊόντος.
- Ο προμηθευτής κάθε προϊόντος ορίζει τι ισχύει σχετικά με την εμπορική εγγύηση του εν λόγω προϊόντος ή υπηρεσίας, και ο τρόπος κάλυψης της εξαρτάται από και αποτελεί απόφαση αυτού και όχι της εταιρείας μας.
- Κάποιοι προμηθευτές, διακρίνουν τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης που παρέχουν, ανάλογα με το αν είστε καταναλωτής ή όχι ήτοι αν αγοράσατε το προϊόν για προσωπική χρήση, διάκριση και διάρκεια που εξαρτάται από και αποτελεί απόφαση του προμηθευτή και όχι της εταιρείας μας.
- Για ορισμένα προϊόντα επιπρόσθετα προβλέπεται από προμηθευτές η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival).
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την σελίδα "Όροι Εγγύησης & Service".
Ναι, ο έλεγχος για την έγκριση και η αποστολή της παραγγελίας για την έκδοση τιμολογίου βάσει Άρθρου 39Α (αφορά μόνο κινητά τηλέφωνα, tablets, laptops και κονσόλες), γίνεται από εμάς την ίδια ημέρα.
Προαπαιτούμενο για την ολοκλήρωση της παραγγελίας είναι το έγγραφο από το Taxisnet "Στοιχεία Μητρώο Επιχείρησης" από την ενότητα "Προσωποποιημένη Πληροφόρηση" κάνοντας κλικ δεξιά πάνω στο όνομα χρήστη και επιλέγοντας "Μητρώο & Επικοινωνία" και μετέπειτα "Στοιχεία Επιχείρησης" (σε αρχείο pdf) όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα της αποστολής του εγγράφου και μετά να προβείτε στην καταχώρηση της.
Μας αποστέλλεται το έγγραφο με Ε-mail στο [email protected] και επικοινωνείτε τηλεφωνικά στο 2461306080 ενημερώνοντας μας με τα στοιχεία της επιχείρησής σας.
Κατά την διάρκεια της επικοινωνίας μας θα γίνει η καταχώρηση της παραγγελίας και θα ενημερωθείτε για την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Ταυτόχρονα θα γίνει ο έλεγχος των στοιχείων και του εγγράφου για επιβεβαίωση έγκρισης και ενημέρωση του ποσού κατάθεσης. Την κατάθεση πρέπει να την πραγματοποιήσετε αυθημερόν, αλλιώς η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα και χωρίς ενημέρωση, διαφορετικά η παραγγελία πρέπει να καταχωρηθεί εκ νέου.
ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ:
- Παραγγελίες με άλλους τρόπους πληρωμής (Αντικαταβολή ή Πληρωμή με Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα)
- Διαφορετικός παραλήπτης και όχι η επιχείρηση
- Αποστολή σε διαφορετική διεύθυνση που δεν ανήκει στην επιχείρηση.
Με το παρόν δέχεστε κάθε ορούς και προϋποθέσεις προκειμένου να αγοράσετε με τιμολόγιο βάσευ του Άρθρου 39Α.
Για περισσότερες πληροφορίεςεπισκεφτείτε την σελίδα "Έκδοση Τιμολογίου 39Α".
Επιστροφή χρημάτων γίνεται για τους παρακάτω λόγους:
- Ακυρώθηκε η παραγγελία σας λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας και είχατε πληρώσει με τραπεζική μεταφορά ή κάρτα
- Αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας
- Δεν υπάρχει τρόπος επισκευής ή αντικατάστασης του προϊόντος που έχετε επιστρέψει στο κατάστημα μας
Για την επιστροφή του τιμήματος στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος ή ακύρωσης της παραγγελίας σας θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς διευκρινίζεται ότι:
Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, το κατάστημα μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Το κατάστημα μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
Αν η χρέωση έγινε σε μηνιαίες άτοκες δόσεις τότε και η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί στις αντίστοιχες μηνιαίες δόσεις.
Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύεται από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.