Service & Επιστροφές Προϊόντων
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Εξυπηρέτηση Πελατών
- Εμφανίσεις: 3778
Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να αναζητήσετε την αποστολή της παραγγελίας. Εκεί εμφανίζoνται τα "σημεία ελέγχου" της διαδρομής της αποστολής από την παραλαβή της μέχρι και την παράδοση. Επίσης εμφανίζονται οι κατανομές της αποστολής σε courier πριν την παράδοση και τυχών αποτυχημένες προσπάθειες παράδοσης με τον αριθμό του απών σημειώματος που επικολλάται συνήθως κοντά στο κουδούνι της διεύθυνσης παράδοσης.
Ο πίνακας των σημείων ελέγχου περιέχει τις εξής πληροφορίες:
1) Ημερομηνία και ώρα που έγινε ο έλεγχος.
2) Σημειώσεις οδηγίες όπου παρέχεται η πληροφορία του ελέγχου ή της ενέργειας.
3) Το σημείο ελέγχου συνήθως είναι κατάστημα ή άλλη εγκατάσταση της Courier από όπου πέρασε η αποστολή.
4) Παρατηρήσεις όπου εμφανίζονται χρήσιμες πληροφορίες ανάλογα του είδους του ελέγχου που γίνεται.
Όταν κάποιο δέματα αποστέλλεται από την εταιρεία μας να γνωρίζεται ότι ο αριθμός ενεργοποιείται βραδινές ώρες όταν γίνεται η μεταφόρτωση από το τοπικό κατάστημα των Courier.
ACS A.E.E
On-Line στο site της εταιρείας www.acscourier.gr συμπληρώνοντας τον αριθμό της αποστολής στην φόρμα "Αναζήτηση Δέματος"
ΕΛΤΑ COURIER
On-Line στο site της εταιρείας www.elta-courier.gr συμπληρώνοντας τον αριθμό της αποστολής στην φόρμα "Αναζήτηση Αποστολής"
SPEEDEX Α.Ε.
On-Line στο site της εταιρείας www.speedex.gr συμπληρώνοντας τον αριθμό της αποστολής στην φόρμα "Αναζήτηση Αποστολής"
ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ Α.Ε.
On-Line στο site της εταιρείας https://www.taxydromiki.com συμπληρώνοντας τον αριθμό της αποστολής στην φόρμα "Αναζήτηση Αποστολής"
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, στο τηλέφωνο της εταιρείας 24610 25525 είτε με email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Επιστροφές
Μπορείτε να επιστρέψετε μέρος ή το σύνολο των αγαθών που παραγγείλατε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς και αφού έχει προηγηθεί πρώτα τηλεφωνική ή έγγραφη ενημέρωση. Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον αγοραστή. Σε περίπτωση κατά την οποία ευθύνεται η εταιρεία μας για την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος τότε επιβαρυνόμαστε εμείς το κόστος επιστροφής.
Τα προϊόντα που προορίζονται προς επιστροφή θα πρέπει :
-Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης, συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης, περιφερειακών & αξεσουάρ και σφραγιστή συσκευασία
-Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία
-Να ταχυδρομηθούν προς επιστροφή από τον παραλήπτη του προϊόντος το αργότερο σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες
-Να έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή γραπτή επικοινωνία για την πρόθεσή σας
-Να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο.
Δεν δεχόμαστε επιστροφές σπασμένων και παραποιημένων προϊόντων από τη στιγμή που γίνει η παράδοση από τον μεταφορέα, ελέγξετε τα προϊόντα και υπογράψετε για την ακεραιότητά τους.
Ακυρώσεις
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή εφόσον δεν έχει αποσταλεί. Η ακύρωση γίνεται μέσω τηλεφώνου ή email. Το ποσό επιστρέφεται ακέραιο και χωρίς καμιά επιβάρυνση στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται είτε μέσω τραπέζης, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας. Εάν δεν προλάβετε και η παραγγελία σας αποσταλεί, τότε ισχύει η περίπτωση επιστροφής προϊόντων.
Εάν έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα και επιθυμείτε την ακύρωση της συναλλαγής σας και εφόσον δεν σας έχουν αποσταλεί τα προϊόντα, θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 24 ωρών από την εντολή αγοράς, μέσω e-mail ή τηλεφωνικά, για να σας επιστρέψουμε άμεσα το ποσό χρέωσης που έχει γίνει στην πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα.
Κώδικας Δεοντολογίας
Η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος metrostore.gr διέπεται από την χρήση του ισχύοντος Κώδικα Δεοντολογίας.
«Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.
Άρθρο 1
Σκοπός και Πεδίο Εφαρμογής
Άρθρο 2
Ορισμοί
Άρθρο 3
Γενικές αρχές και υποχρεώσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων
Α. Γενικές αρχές
Ο Κώδικας διέπεται από τις αρχές της προστασίας του καταναλωτή, της διαφάνειας, της αμεροληψίας, της τεχνολογικής ουδετερότητας, της επαγγελματικής δεοντολογίας, της ηθικής συμπεριφοράς και του σεβασμού στην ιδιωτική ζωή, της προστασίας των προσωπικών δεδομένων και της προστασίας των ευάλωτων ομάδων πληθυσμού όπως ειδικότερα αναφέρονται στα άρθρα 4 και 5 του παρόντος.
Β. Ελάχιστα στοιχεία ενημέρωσης του καταναλωτή
Γ. Διαφήμιση – Προώθηση
Άρθρο 4
Προστασία ανηλίκων και άλλων ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού
Άρθρο 5
Ασφάλεια συναλλαγών και προστασία προσωπικών δεδομένων
Α. Ασφάλεια συναλλαγών
Β. Προστασία προσωπικών δεδομένων
Άρθρο 6
Δικαίωμα υπαναχώρησης για τους καταναλωτές
Άρθρο 7
Εξυπηρέτηση καταναλωτών
Άρθρο 8
Ηλεκτρονική Εναλλακτική επίλυση των καταναλωτικών διαφορών
«Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage»
Περιορισμένη άδεια
Το metrostore.gr, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που τίθενται στο παρόν και όλους τους εφαρμοστέους νόμους και κανονισμούς, σας χορηγεί ένα μη αποκλειστικό, αμεταβίβαστο, προσωπικό, περιορισμένο δικαίωμα πρόσβασης, χρήσης και παρουσίασης αυτής της ιστοσελίδας και των περιεχομένων στοιχείων της. Αυτή η άδεια δεν αποτελεί μεταβίβαση τίτλου στην ιστοσελίδα και στα στοιχεία της και υπόκειται στους ακόλουθους περιορισμούς:
Μεταβολές
Το metrostore.gr διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλει ή να τροποποιεί τους εφαρμοστέους όρους και προϋποθέσεις για τη χρήση της ιστοσελίδας σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Τέτοιες αλλαγές, τροποποιήσεις, προσθήκες ή διαγραφές στους όρους και τις προϋποθέσεις της χρήσης θα τίθενται σε ισχύ άμεσα από την γνωστοποίησή τους, η οποία μπορεί να δοθεί με κάθε μέσο συμπεριλαμβανομένης, αλλά όχι περιοριστικά, της θέσης καινούργιων όρων και προϋποθέσεων στην ιστοσελίδα. Κάθε χρήση της ιστοσελίδας κατόπιν τέτοιας αλλαγής ή τροποποίησης θα θεωρείται ότι αποτελεί αποδοχή εκ μέρους σας τέτοιων αλλαγών, τροποποιήσεων, προσθηκών ή διαγραφών. Το metrostore.gr μπορεί, σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, να καταγγείλει, αλλάξει, αναστείλει ή διακόψει οποιαδήποτε επιμέρους λειτουργία αυτής της ιστοσελίδας συμπεριλαμβανομένης της διαθεσιμότητας, της φωτογραφία παρουσίασης ή περιγραφής οποιουδήποτε προϊόντος ή υπηρεσίας.
Περιορισμός Ευθύνης
Το metrostore.gr, οι υπάλληλοί του, ή άλλοι αντιπρόσωποί του, δεν έχει καμία ευθύνη, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, για όποιες επακόλουθες, παρεμπίπτουσες, έμμεσες, ειδικές αποζημιώσεις ή έξοδα ή χρηματικές ποινές, συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι περιοριστικά, διαφυγόντων κερδών, διακοπής λειτουργίας της επιχείρησης, απώλειας πληροφοριών ή δεδομένων, ή απώλειας πελατείας, απώλειας ή ζημίας περιουσίας, και οποιωνδήποτε αξιώσεων τρίτων μερών προκύψουν από ή σε σχέση με την χρήση, την αντιγραφή, ή την παρουσίαση αυτής της ιστοσελίδας ή των περιεχομένων της ή οποιασδήποτε άλλης συνδεδεμένης ιστοσελίδας, ανεξαρτήτως εάν το metrostore.gr είχε ενημερωθεί,γνώριζε ή έπρεπε να γνωρίζει αυτή την πιθανότητα.
Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Σήμα
Όλος ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας, το κείμενο, τα γραφικά η επιλογή και οι ρυθμίσεις αυτής, είναι ιδιοκτησία του metrostore.gr και είναι Δικαίωμα Πνευματικής Ιδιοκτησίας © 2011-2023, επιφυλασσομένων όλων των δικαιωμάτων.Κάθε κείμενο ή εικόνα που φέρει τα σύμβολα TM, SM ή © είναι σήματα ή καταχωρημένα σήματα και χρησιμοποιούνται στο παρόν κατόπιν αδείας των αντίστοιχων ιδιοκτητών τους.
Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.
Για να καλυφθείτε από εγγύηση αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς κατευθείαν στα επίσημα service αντιπροσωπείας προκείμενου να περάσει από τεχνικό έλεγχο.
Εξουσιοδοτημένα Service:
Για συσκευές Apple, Xiaomi
Info Quest Technologies
Διεύθυνση: Λεωφόρος Κηφισού 127 (Είσοδος από Μπιχάκη 42) 182 33, Αγ. Ιωάννης Ρέντης, Αθήνα
Τηλέφωνο: 211 999 1000
Για προϊόντα Αpple: 211 999 1940
Για προϊόντα Χiaomi.: 211 999 1515
Για συσκευές Samsung
Perftech (Μπακογιάννης & Σια Ο.Ε.)
Διεύθυνση: Αγίου Ανδρέου 122-124, Πάτρα 262 21
Τηλέφωνο: 2613 013171, 2610 622797
Για συσκευές Samsung, Nokia, Vivo
Smartec S.A.
Διεύθυνση: Φειδιππίδου 7, Χαιδάρι 124 61,
Τηλέφωνο: 210 582 0000
Για συσκευές Huawei
Huawei Customer Service Center
Διεύθυνση: Μιχαλακοπούλου 178, Αθήνα 115 26
Τηλέφωνο: 217 000 7575
Για συσκευές Huawei, Honor, ΖΤΕ, LG, Motorola
Procordia
Διεύθυνση: Κριμαίας 7-9, Ν.Ψυχικό, Αθήνα 115 27
Τηλέφωνο: 210 777 7076
Για συσκευές Caterpillar, Alcatel, TCL, Energizer
Cellcom
Αργυρουπόλεως 65, ΤΚ: 164 51
Αργυρούπολη, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 990 2582 - 210 995 2742
Για συσκευές Meizu, Realme, Oppo και Navitel
Smart4all International
Απόλλωνος 6, Ελληνικό 167 77, Αθήνα
Τηλέφωνο: 216 002 7021
Για συσκευές ONEPLUS
Service ONEPLUS
https://service.oneplus.com/gr
https://www.oneplus.com/gr/support/contact
Για συσκευές Panasonic
Intertech
Ριζούντος 73, Ελληνικό 167 77, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 969 2300
Αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από το κατάστημά μας, σας παρέχουμε επιπλέον εγγύηση αντικατάστασης του D.O.A. (Dead On Arrival) – D.A.P. (Dead After Purchase), εφόσον πρόκειται για εξαρχής ελαττωματικό προϊόν.
Η εγγύηση D.O.A.-D.A.P. παρέχεται για τις πρώτες 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
- Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.
- Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.
Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν για να καλυφθείτε είναι:
Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.
Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή αντικατάστασης μπαταρίας.
Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A.-D.A.P. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία τους.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε με το κατάστημα πριν προβείτε στην αποστολή στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 24610 25525.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση, κ.λπ.), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το service.
Ο φορτιστής, τα ακουστικά hands-free και η μπαταρία καλύπτονται από 6 μήνες εγγύηση και αποστέλλεται για έλεγχο ολόκληρη η συσκευασία (συσκευή και παρελκόμενα).
Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:
-Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
-Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
-Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
-Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.